Sprungit

Hej!
Springningen gick som vanligt förutom att det blev för ansträngande för halsen så nu ligger jag och dricker panodilpulver för att jag inte ska bli sjuk.
Haha förut när jag kom hem efter springrundan så hade pappa köpt pizza. Åt en bit pizza och jordgubbar med glass till efterrätt. Gott ;)
Nu taggar jag upp inför en nyttig vecka. Det blir ju min sista nyttiga innan Turkiet.
Imorgon ska jag förbi gymet och styrketräna. Där har jag inte varit på ett antal veckor...
Bild från google.
En sån här dricker jag efter mina styrketräningspass.

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad gott med jordgubbar, kan vi inte äta det någon dag i veckan ute i gräset! Duktig du är som springer!!!!

2011-05-22 @ 21:29:20
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jo det kan vi göra! :) Myysigt :D När är det bra väder förresten?

2011-05-23 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0