Torsdag

Hej!
Nu är jag redan hemma ifrån skolan.
Idag har jag fått bihåleinfektion ifrån igår men går till skolan ändå. Oså visar det sig att man inte ska börja förräns halv 1 med en lektion som man kanppt vet om man ska göra nåt viktigt på. Eftersom jag ändå är så sjuk och behöver plugga matte idag så drog jag istället hem.
Så nu blire lunch, matteplugg och KAFFE i solen.
Såhär ser jag ut idag.
Ikväll ska jag förmodligen tillbaka till Norrköping för att ta spruta med Erik... Vill inte!!
OBS! Bilder ifrån vårbalen kommer :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tråkigt att du är sjuk! Krya på dig! Vad ska ni ta för spruta?

2011-05-19 @ 14:16:16
Postat av: Amanda

Jag hoppas jag blir frisk snart!

Vi ska ta den sista twinrix-sprutan så att vi sedan slipper o ta den i 30 år. Fick reda på att jag måste ta den igår.. Erik sa nåt om att man ska ta den innan Turkiet!

2011-05-19 @ 15:03:12
Postat av: Maria

Aha, funderade just på om jag hade missat något. Vi tänkte inte ta nån spruta innan Turkiet.

2011-05-19 @ 22:07:01
Postat av: Amanda

Jag tror inte det gör nåt eftersom jag aldrig hört någon gjort det innan Turkiet!

Men eftersom jag och Erik hade kvar en spruta sen Thailand så passade vi på. Då slipper vi ju ta om hela processen på 20-30 år!

2011-05-20 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0