Stockholmsbilder

Här kommer lite bilder. Några är ifrån min kamera och några är ifrån Hannas.
Vi pausade promenaden i gamla stan för en lunch innan vi gick vidare.
Efter våran trip till söder så var vi tillbaka för sista shoppingen. Och här visar Hanna upp sin "klänning" som vi trodde att det var. HAHAHAH Hanna drog på sig den oså undra vi vad det var som hängde åt sidan. Då visar det sig att det var en byxdress! xD Hahah fy vad kul vi hade åt det sen.
Sen drog vi en snabbis till Fridays, kungsträdgården för en drink som avslut. Det var vi värda!
Jag tog min favort Mojito.
Hanna blev lite ledsen när hon fick en så liten Strawberry daquiri.
Men sen blev hon glad. Hahahaha.
När vi väntade på bussen hem så tog vi lite outfitbilder. Jag var helt sliten då.
Kolla Hannas snygga jacka som hon köpte på weekday!! Här har hon även mina skor på sig.
Påväg hem var vi jätteflummiga och trötta. Men självklart hade vi resgodis att äta på. Det var vi värda!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Perfekt dag!! :)

2011-05-15 @ 19:49:09
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Verkligen!! :D

2011-05-15 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0