Valborg

Gårdagen var väldigt tråkig till en början men blev rätt kul sen!
Först hängde vi hos Erik och det var assegt. Sen drog vi till en central lägenhet. Där hade jag, Erik och Linus jättekul i fönstret.
Därefter blev det babel sen crownwell för ett par cider. Dem ställena kände jag inte en enda människa på...
Skulle blivit trädgårn egentligen men en person råkade glömma sitt pass fast sen så resulterade sig att han tappat bord det och så var man även tvungen att visa leg på dem ställena vi var på ändå men det var så kallt så vi bara hoppade in liksom. Men jag måste säga att jag hade väldigt trevligt ändå :) Fick ju vara med Hanna och Erik liksom! <3
Hahah. Idag när jag vaknar är jag intrasslad i en blomma. Erik hade råkat dragit ner en hel blomkruka och jag fick växten över hela ansiktet men jag märkte in ens det. Sen så la Erik upp blomman igen i sömnen. Sedan när Erik vaknar och går upp så ser han att han har legat i massa jord och han fattar inte varför xD
Haha så himla kul!

Idag har ja pluggat och ska nu fortsätta med det.
Slänger in en massa meningslösa, fula och suddiga bilder så länge:
Jag & Linus, glada på spårvagnen.
Det roliga fönstret

Där hade vi dem suddiga bilderna






Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha nu fick jag skratta lite :)

2011-05-01 @ 18:58:24
Postat av: Hannis

Gud vad fin du var på den första bilden!! <3

haha jag skrattade gott åt hur du vaknade haha ;)

2011-05-01 @ 19:47:43
URL: http://missironic.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha visst var det kul :P

2011-05-03 @ 12:44:52
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha visst var det kul :P

2011-05-03 @ 12:45:03
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0