Vill till Stockholm!!!

Hej!
Hur ser era liv ut idag? Mitt ser just nu ut som bilden ovan.
Den här veckan ska en del fixas och utöver det så måste lite träning sättas in!!
Imorgon ska jag ha körprov, göra ett ärende, ringa min frisör och fixa en låt.
Matteprov har jag på tisdag och på torsdag ska jag kolla hur min balklänning samt studentklänning blev.
Men jag har sjuuklig lust att åka och shoppa i huvudstaden. Någon av mina vänner som kan någon gång i veckan? Jag har endast 2 veckor på mig att shoppa klart allt inför sommaren så jag måste dit!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag vill åka!!!!! Vet att jag alltid kan snacka med dig<3

2011-05-08 @ 13:33:52
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0