Egyptenoutfit

Dålig outfitsbild på mig men här är kläderna iaf.
Kjol- GinaTricot, skor-Topshop och topp-H&M.

Hej!
Idag har jag jobbat, sen var jag på ett litet möte angående att sjunga på Finspång luciakröning. Ska bli lite kul att sjunga med tanke på att jag inte gjort det för någon sen gymnasit. SJUKT. Har saknat det jättejättemycket!

Jaja.. 
Sen har jag inte tränat ett skit än så länge. Har inte ätit nåt onyttigt men träningen är viktigast och den kommer jag inte igång med för tillfället. Jobbigt me tanke på att mina armar känns sladdriga och stora som resten av kroppen nu.
Men men. Ska se DH nu så vi hörs imorgon. Då ska jag även träffa Hanna! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Ska bli så himla mysigt! <3

2011-11-22 @ 21:17:59
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0