En till Egyptenoutfit.

Hej!
Kom hem från jobbet för en stund sen. Idag jobbade jag väldigt länge faktiskt. Idag har jag även varit ganska positiv också till mycket trots min jobbiga huvudvärk. Det är nog för att vi pyntade massor idag på jobbet. Jag har liksom längtat efter jul sen månader tillbaka. Jag ÄLSKAR verkligen julen. Nu är det bara 1 månad kvar ju.
Så himla mysigt!
Den här veckan har Erik och jag har kollat på sunes jul, jul hos svensson svensson och kaspar i nudådalen. Haha!

Hann inte blogga igår hellr men Hanna och jag hade trevlig fika iaf. Vi hade inte träffats på dölänge!
Shorts-Levis, Transparent klännig-Cheap monday och skor-Topshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0