I wish

Gina Tricot, Modekungen, Dinsko, Chanel, Dior och Nelly.

Om det var möjligt så skulle jag haft dessa kläder på mig idag och gått på stan. Men istället ligger man genomsjuk i soffan och tråkar. 
Är äckligt förkyld och det värker i hela kroppen idag. Är så arg! :(

Erik är med Maria och shoppar på stan. Önskar jag hade kunnat följa med. Men hade jag kunnat det så hade jag ju kunnat varit på jobbet. Så är det!

Idag blir det massa te och soppa med färskpressad vitlök. Hoppas på att bli frisk nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättemysigt! Vet du några andra bra sidor för hyreslägenheter i Östergötland? Nu ska jag äta en kall taco efter träningen... Stackars dig:( OCh hade ni mysigt på julbordet??

2011-11-28 @ 16:16:10
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0