Jewellery

Armband - Från Marocko (fick av Eriks mamma)
Örhängen - Gina tricot 75% rea.
Dom mönstrade är min systers men jag fick låna dom till Eypten för visst är dom lite Egypten? :D Alla dessa smycken ska med än så länge iaf.

Har kommit på en massa mera grejjer som jag ska köpa. Typ batterier & måltidsersättsbar måste jag ju ha eftersom jag inte äter mat på flygplan. Jaja. Idag har jag varit ute och gått, lagat mat och kört dag 2 på magövningsdvd:n.
Imorgon jobbar jag halvdag. Sen är det bara att dra hem och packa.
Nu ska jag fixa mina naglar och framför allt tånaglar. HAha har gammalt nagellack i olika färger på tårna. Inte så snyggt. Sen blir det DH och en kopp te.
Puss så länge 

Kommentarer
Postat av: Idaaa!

Vad mysigt att få planera och packa inför resan nu va? och skriva listor och sÅ! ;) hihihi det gör jag också alltid! de e kul ju! <3

2011-11-08 @ 22:49:45
URL: http://idarehnberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:

Hahaha jaa det är det ;) Eller hur? Man måste ju roa sig med något :P Haha <3

2011-11-09 @ 08:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0