Julen är snart här!



Det är helt sjukt egentligen. Hur några ljusstakar kan få en på bättre humör! Så fort det blir en liten förändring så mår min kropp jättebra! Sen så älskar jag julen också. Längtar tills man börjar pynta lite till och myser framför brasor och liknande.
Igår klädde mamma och jag julgranen på jobbet och det kändes jättekonstigt med tanke på att det inte är någon snö + att det känns fortfarande som tidig höst i Sverige.
På julen så uppskattar man ju för en gång skull lite kallt och snö.
Jaja. Nu ska jag sluta skriva. Är på jobbet och helt död i huvudet så nu är det dags för frukost!


Kommentarer
Postat av: hanna

Mysigt!

2011-11-25 @ 13:15:12
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0