Nattskräck?

Inatt fick jag en sån där attack igen som jag får flera gånger om året.
Jag drömde samtidigt som jag förstod att jag sov och så försökte jag att vakna men kroppen ligger förlamad när jag försöker röra mig. Jag provar att skrika men jag får inte fram nåt ljud och så försöker jag att andas men det går typ inte. Det är så otäckt och jag bli lika rädd varje gång. När jag väl vaknar är jag helt kallsvettig och försöker att inte somna om fast ögonen stängs igen automatiskt för att jag egentligen är så trött. Är det det som kallas nattskräck?
Det är riktigt läskigt iallafall. Får det ganska ofta också. Usch!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ooh fy usch det där har vi pratat om ju. Jag tror definitiv att du tyvärr lider lite av det! Det finns olika hjälpmedel mot det där! OCH JA! Nu ska vi ha roligt för fasen! På fredag är det lite komplicerat. Har ju gig både torsdag och lördag så det e lite jobbigt att åka upp tre dagar i rad. bästa vore ju om jag kunde sova hos någon fredagkväll isf (A) men det funkar ju inte alltid sådär.. :P Hade du planer i helgen? Jag jobbar som sagt bara torsdagkvällar och lördagkvällar än så länge. PÖSS<3

2011-11-22 @ 14:19:11
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0