Sjukdom på G tror jag :(

Idag kände jag redan eftrer typ 1 timme på jobbet att jag inte mådde bra och behövde åka hem. Trots det så var jag kvar längre än vad jag faktiskt brukar. Lite komiskt. Kom hem vid 5 och var hungrig men mår ändå illa. Åt lite varma koppen med riven morot i och lite frukt + nötter.
Kokade lite ägg men äter kanske mera sen. Nu vill jag bara SOVA!
Funderar på att lägga mig och se pemiäravsnittet av "Elsas värld" nu. Papi var lite söt förut och ville fika på plug (rosa dammsugare) som det heter på Lindahls. Mumsigt. Får se. Mår inte bra nu. Vill inte bli sjuk :(


Kommentarer
Postat av: hanna

Ja visst är det så!! :) Ska med kolla på Elsas värld sen :)

2011-11-03 @ 20:09:08
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0