Timbuktu.

Snodde bilderna ifrån Idas blogg.

Vill bara säga att jag är så glad för att Ida styrde upp detta trots att jag var superseg igår.
När jag kom hem från jobbet meddelar Ida att hon fixat biljetter till Timbuktu på Flygeln och är påväg in till stan. Så jag hoppade in i duschen och stressade in till stan.
Han var verkligen SÅÅ BRA! Så himla GRYM! Han kändes så himla äkta i det han gjorde. Som att han liksom gjorde det för sin egna skull. Och han förmedlade det till oss i publiken också. Japp den konserten var LYCKAD!
Sen blev det goda drinkar på bästa Manesa följt av utgång på dräggiga Puls. Jag vill verkligen ge Puls en chans eftersom att det är kul att gå ut och dansa men det är det ÄNDA stället i Norrköping som finns och när man väl är där så är det bara massa jobbigt fulla killar som tror att det bara är att ta tag i en och dansa med en. AAAAAH. Blev SKITARG verkligen.

Jaja. Nu kör Timbuktu på Så mycket bättre.

Ps. Fick en överraskningspresent av Erik idag. Bästa pojkvän<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0