Vit polo

Jag nyss.
Idag var tofs ända utvägen för mig. Sen så har jag ett sugmärke på halsen så då fick det bli polo. Får panik när jag har nåt mot halsen men det var ju ända utvägen idag. Jag tkr det är så fint ändå så jag kommer väll att använda det när det blir riktigt kallt sen ändå :)

Idag fick jag på mig lite kläder iaf! Haha. Först gick jag en liten promenad, sen luncha jag med mamma. 
Sen skulle vi åka till banken för att göra en grej men det var ju stängt. Så vi åkte till en second hand-butik och jag handlade en jättefin julstrumpa för 10:- !!!:D

Jag har 3 saker som jag verkligen MÅSTE ta tag i nu. Mina prioriteringar nu är:

1. Fixa på banken
2. FIXA IPHONEN!!
3. Färga utväxt.

Utöver det så ska jag väll städa rummet och handla julklappar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja och jag blev så glad när jag såg det!



Nej jobbar lördag och söndag... På fredag kan jag efter 16 om du vill ses då?!

2011-11-30 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0