ÅÅÅÅH :(

Jag orkar inte mera!
Jag är bara så jävla arg och ledsen hela tiden! Innan jag åt progynon så kände jag mig lite nedstämd men då kunde jag iaf styra min känslor!!
Nu går det inte mera!
Jag är inne på min 2:a vecka och jag har gått upp i vikt men det får jag väll tåla(även fast jag hatar det). Sen mår man illa ibland har ömma bröst osv. Men det skiter jag i!
För det värsta är bara hur jag mår. Jag gråter eller skriker och gapar hela tiden men ändå så kan jag inte känna mina känslor!
Det är som att nån annans känslor har hoppat in som inte går att besrkiva!
Nästa vecka så är jag äntligen inne på min sista vecka och då ska jag komplettera med Primolout-Nor.
Då lär jag må ännu bättre!(NOT) ÅÅÅH!
Jag hatar alla former av piller! Jag kan inte ens äta p-piller utan att må dåligt för jag behöver inte mera hormoner än vad jag har i min kropp. Jag tror inte nån kvinna mår bra av att få mer hormoner för det har vi ju redan tillräckligt av!!
Jag är så jävla arg nu. Och ingen fattar hur jag mår för ingen äter dom här tabletterna.
Fan. Jag känner mig som en annan människa! Och att inte kunna känna är det värsta som finns för mina känsor är ju det viktigaste av mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter som du har varenda gravidymptom. Då vet jag precis hur du känner dig, är sådär själv i stort sett hela tiden nu. Hoppas du mår bättre snart! KRAM från mig <3

2011-10-06 @ 13:12:51
Postat av: Amanda

HAHA!jo det kan jag tänka mig :P Det känns så konstgjort med tabletter. Men är man gravid så har man ju sjukt mycket hormoner som man inte kan hantera. Stackars dig med :P

Tack detsamma! Kram :)

2011-10-06 @ 17:54:07
Postat av: Maria

Är nog mer synd om Rasmus när mina hormoner spökar ;) ha ha

2011-10-06 @ 22:27:14
Postat av: Amanda

Sv:

Haha jo det är faktiskt synd om Erik också. Även fast jag inte visar det offentligt så ofta :P

2011-10-07 @ 15:36:20
Postat av: Maria

Jag försöker att inte visa det offentligt, men är mest hemma ändå så ;)

2011-10-07 @ 20:39:03
Postat av: Amanda

Sv:

Haha okej :P

2011-10-07 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0