Chokladbud

Inatt kunde jag inte sova för jag hade sån mensverk. Sen imorse innan jobbet kände jag mig seg och otaggad som alla andra måndagsmornar. När jag klev in på jobbet hann jag precis tänka "Jaha, måndag igen.." innan jag fick syn på 2 stora brev som det stod chokladogram på som låg på skrivbordet. På båda brevena så står även mitt namn på.
Fyy vad glad jag blev. Tack älskling! Var dock lite rädd för att det inte skulle vara Erik som skickade det först :P Haha! Erik skickade egentligen bara 1 men det har blivit nåt fel så jag fick 2.
Måndagen kunde alltså inte bli bättre! Har aldrig fått varken choklad eller blombud förut så jag blev verkligen så glad!
Chokladen får dock vänta i ett par veckor. Är för övrigt redan hemma för jag har sån mensvärk efter dessa tabletter. Men ska försöka träna senare.
Tack, du gör min dag<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad gulligt av honom!

2011-10-17 @ 22:02:40
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0