En av Nellysakerna hemkommen!

NELLY TREND 99:- på REA

Hej!
Ovanför ser ni en av nellygrejjerna jag klickade hem.
Igår så drog jag och tränade med Erik likaså idag. Men jag skulle inte vilja kalla min insats för träning då jag inte hade mina träningskläder eller skor här och jag tränar aldrig utan mina skor. Så är det bara. Så jag cyklade lite grann, körde lite enkla övningar och så solade jag även idag. Det är ju bättre än att bara lata sig i soffan iaf!
Nyss tog jag en kaka. Har bara valt bättre alternativ för godsaker som man svullar på helgerna denna helg så jag tog precis veckans första onyttiga. Bra gjort när man är så jäkla sötsugen som jag alltid är!

Snart ska vi gå till Eriks farmor. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0