Hemklickat!



Den här kvällen har jag haft hemmaspa med peeling och mask samt ett varmt bad med massa goda doft grejjer i.
Nu har vi precis rea-shoppat på nelly här hemma. Jag köpte även Friis & Company väskan som är på ovanstående bilden. Den var inte på rea men jag tyckte jag var värd en bra och stabil väska vilket dom väskorna är :)
Min morgon dag ser ganska så spännande ut. Jag ska inte till mitt vanliga jobb utan jag ska nämligen kolla en grej i stan. Imorgon kan jag få en inblick i hur mitt liv kommer se ut framöver. Antingen blir jag kvar här eller så jobbar jag på min plan att dra härifrån :P
Men men veckan ser spännande ut. Sen kommer även mina nellygrejjer så det ser jag fram emot + att jag borde skaffa iphone nu i veckan OCH boka resa om det går. Annars så har man även namnsdag i veckan.

Jaja nu ligger jag i min säng som brakade sönder idag. HAHAHA!! Den har varit vinglig i typ 2 år nu och idag så braka ett ben sönder trots att det består av stål. Haha så himla konstigt. Jaja. Nu har jag byggt upp ett ben av en massa tidningar. JAg dör om den brakar inatt när jag sover.
Hoppas det går bra iaf.
Godnatt på er. Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0