Hurry up!

Slänger in ett litet snabbt inlägg nu. Ska snart åka och kolla på stinas ridning och sen ska vi hämta upp Ida. Hon & jag ska ha en liten spakväll här hemma och hon ska sova över hos mig sen ;)
Medans alla andra firar halloween denna helg så kör jag på en vit då jag gjort en deal med mig själv att inte dricka på helgerna.
Så nu är det som det är! Men det kan vara skönt ändå.
Är för övrigt svintrött och jag var så jävla arg inatt för att jag inte kunde sova. Jag var så arg så jag var arg på alla människor i hela världen. Det är såklart bättre idag. Känner mig bara trött men glad som tur är.
Mina nellysaker kom idag för övrigt :D Nöjd!
Vi hörs sen nu ska jag draaaaa :D
Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0