Jag igår

Jag igår på toan. Tog en blå topp med bar rygg från VILA och mina vida byxor från H&M.

Kollar på "Kaos i Båstad" nu på kanal5-play. Har ni sett det? Jag upptäckte att den där blonda Linda Rosingliknande mamman åkte till rhodos samtidigt som mig och Erik. Kommer ihåg att jag nästan trodde att hon var Linda Rosing också. Hehe lite coolt. För ser man henne i verkligheten så går det inte att inte lägga märka till henne :P 
Jaja! 
Har ätit så sjukligt mycket idag. Pizza till middag och sen en massa skit på det.
Fy!
Nu blir det en hård vecka för mig. Kan ju dock inte träna fortfarande men min kost ska jag definitivt vara hård på denna vecka!

Nu ska jag ha lite hemmaspa för mig själv.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0