Måndag och huvudvärk

Jaha! Det är måndag igen.
Måndagar är den mest kaffebehövligaste dagen i veckan. Jag har säkert druckit 4 koppar redan...
Sen var jag svintrött imorse som jag antar att alla andra var idag också?
Kunde inte somna igår. Det roliga är att när man vaknar nu på mornarna så är man dödstrött och lovar sig själv att lägga sig typ klockan 8 varje kväll resten av veckan men så blir det ju aldrig :P
När man väl är uppe så är man ju pigg ändå.
Jaja!
Idag ska jag faktiskt träna. Känns bra.
Vet ni vad jag mer ska göra för att dagen ska bli rolig? Jag ska skriva upp alla kuliga saker som händer i veckan! Då blir man mer inspirerad att orka med allt!



Min lunchrast är ju slut så jag ska nog återgå till mitt arbete nu.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Tänkte bara fråga, var jobbar du? :)

2011-10-10 @ 18:02:44
Postat av: Amanda

Sv:

Kul med kommentarer! :)

Jag jobbar för tillfället på min pappas jobb. Det är typ ett tryckeriföretag där jag gör utleveranserna och packar paketen! Men jag ska nu söka flera jobb inom något område som jag själv känner att jag brinner för! :)

2011-10-10 @ 19:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0