Min fredagskväll



Här har jag spenderat min fredagkväll med Erik och Eriks pappa. Vi åt mat och kollade på när dolphins spelade och dom vann även i sista sekund. Kul!
Jag åt en jättegod ceasarsallad för övrigt.
Sen när vi nu kom hem så fick jag världens sug efter choklad så vi bakade kladdkaka och har nu ätit det. Nu är jag så jävla mätt så jag vill spy och träna stenhårt hela veckan. Men man får tänka att imorgon är en ny dag och nya möjligheter. Jag kommer förmödligen inte känna mig lika mätt då utan vilja ha nåt gott iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

ååååh kladdkaka, jag har varit sugen på det i en vecka nu.

2011-10-15 @ 09:43:18
Postat av: Amanda

Det är ju jättelätt o göra den och det tar skitsnabbt. Jag blandar ihop min i kastrullen och sen slänger jag in den i ugnen. :)

2011-10-15 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0