Min helg än så länge

Hej!
Hoppas er helg har varit bra!
Min har varit rätt lugn faktiskt. Igår var jag hos Erik och hade tacos & idolmys med Erik och hans mamma. Var bara sjukt trött igår så vi somnade rätt så tidigt.
Eriks mamma kom hem från Marocko så hon hade köpt 2 fina armband och en jättegullig tofsnyckelring :) Tack så mycket!
Idag har vi varit på Eriks landställe över dagen med Eriks mamma och bror + Maria, Rasmus & Alva. Det var svinkallt. Haha nu är jag dödstrött :P Men det var skönt att komma ut lite!
Ikväll blire nog mys igen. Vill basta och bubbla tror jag. Ska unna mig nåt lite nyttigt men gott ikväll!
Btw, Robin var helt klart bäst igår. Shit alltså. Inte många som kan göra en bra version av denna låt!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: Ingen fara, härma på :)

2011-10-22 @ 23:20:55
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0