Nya läsare!



Hej!
Såg igår att jag fått en del nya läsare! Fy vad glad jag blir då :)
Hoppas ni fortsätter att göra det nu också!

Imorse så tog jag inte med min träningsväska till jobbet. Varför inte? Jo för att jag inte hittade mina byxor + att jag knappt sovit inatt för jag var skittäppt i näsan så jag var skitsur imorse och dessutom superstressad.
Det slutade med att jag drämde väska i golvet och skrek.
Egentligen är det ju bara dålig planering av mig och lite lathet som spökar. Nu försöker jag hitta en bortförklaring till att inte behöva träna och jag söker nu uppmärksamhet av alla andra så ni vet. Det är ju så synd om mig bara för att jag har blivit tjock. Nu ska jag dricka kaffe
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0