Nya skönhetsprodukter


  Bild lånad från google.



Fick bl. a med dessa skönhetsprodukterna från stan i lördags. Jag får alltid jobbig hy på hösten och inte minst nu efter hormontabletterna (har fått ett skiitjobbigt finnparti på hakan men det är såna där jobbiga, hårda finnar som gör ont och är konstiga, USCH!). 

Då är det värt att lägga pengar på bra hudvårdsprodukter. Jag gick in på kicks och fyndade ett liten paket med dessa produkter för endast 320:-
Tänk, om jag hade köpt en av varje sort av ett billigt märke som koster mellan 80-100 :- så hade det ju nästan blivit samma sak men ändå inte samma resultat som dessa ger. Jag har redan nu börjat känna mig frächare i huden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0