Söndag

Hej!
Ska om ett tag ner till gymet med Erik. Ska sola och sen träna lite.
Sen ska vi åka hem till mig och fira min bästa mormor som fyllde i veckan. Det ska firas med lite söndagsmiddag :)
Sen ikväll blir det nog myskväll hos Erik.
Ska försöka förbereda mig mentalt inför en vecka med ytterliggare en tablett som bidrar till nedstämdhet och viktuppgång.
Nu gäller det att ta tag i träningen också!  Jag känner att jag är så svullen och knubbig så att inga kläder är bekväma längre :( Det är inte skönt!
Hoppas ni får en mysig söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker inte du såg ett dugg svullen och knubbig ut igår, du ser lika smal ut som alltid!

2011-10-09 @ 21:54:26
Postat av: Amanda

Sv:

Haha jo men jag känner på kläderna åtminstonde att jag är svullen, magen väller över och armarna känns lite halvknubbiga :P

2011-10-10 @ 10:01:48
Postat av: Maria

Det är iaf INGET som syns kan jag lova dig!

2011-10-10 @ 15:03:20
Postat av: Amanda

sv:

Fast jag har gått upp 2 kg :(

2011-10-10 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0