Söndagsmorgon

Bjuder på en outfit från helgen.
Hej!
Igår var jag på hemmafest hos Malin här ute i skogen som fyllt nu i veckan. Jag hade faktiskt riktigt trevligt och allt blir ju som man gör det till :)
Jag mådde ju som sagt inget vidare igår och det är ju inte heller bättre idag men inte sämre heller som tur är! Men lite seg är man ju såklart idag för det blev rätt så sent :P

Nu dricker jag kaffe och så har jag på "Paris BFF" på tv i bakgrunden. Känns lite meninslöst fatiskt. Haha!
Jag tog bilder igår men alla är rätt meningslösa att lägga upp då alla är suddiga men jag kanske bjuder på dom ändå.

Kommentarer
Postat av: Nicki

åh vilken fin blus!



sv. tack för den superfina kommentaren, blev jätte glad :)

2011-10-02 @ 13:45:35
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0