Söndagspeppar inför en ny vecka!

Hej!
Idag är det söndag och dom är ju som vanligt så himla sega!
Idag är jag ändå glad för det är sista dagen som jag ska ta hormontabletter. Så nu ska jag träna och vara nyttig i 2 veckor framöver för om 2 veckor så blir det förmodligen en utomlandsresa! :D
Då har jag något att se fram emot! Hoppas jag blir av med mina extra kilon nu tills dess!
Något mer som man kan göra för att liva upp söndagen är att shoppa på nätet. Jag tycker faktiskt att man är värd att göra det på en söndag :)
Det ska jag nog göra! Sen ska jag även ha lite hemmaspa ikväll!
Puss & kram så länge!

Kommentarer
Postat av: hanna

Vart ska du åka då?! :D

2011-10-16 @ 19:09:48
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv:

Det blir nog Egypten eller gran canaria. Har inte bestämt oss än! :)

2011-10-17 @ 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0