Factory outlet

Min outfit idag, vit lång skjorta, svart tröja över + låga boots.
Idag tog jag och Erik en liten spontantripp till Vingåkers factory outlet. Jag bor ju ganska nära där så man kan åka skogsvägen dit, vilket vi gjorde och det kändes ju sådär med tanke på att man ätit kladdkaka precis innan oså drar man ut på krokiga vägar. Usch, då mår man inte så bra! Men jag spydde inte iaf :P
Sen gick vi och kollade kläder. Jag plockade på mig en massa skit men jag köpte ingenting.
Jag ska för övrigt till Stockholm på tisdag med Hanna så då hinner jag kolla lite där. Så himla skönt det känns när man har lite pengar att shoppa loss för ;)
Nu ska jag göra egen pizzadeg så vi hörs senare ikväll. Har för övrigt varit skittjurig utan anledning nu på kvällen men jag hoppas det går över snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0