Fredag

Bjuder på denna bilden så länge.

Idag vaknade jag och var helt igentäppt i hela ansiktet typ. Sen hade jag värsta klantigaste morgonen då jag drog ner allt på golvet och hade sönder en hel del saker... Sen var jag i Norrköping och utförde lite ärenden. Sen drog jag till Linköping och träffade denna tjejen! Vi lunchade i en park och hade det mysigt. Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord. Rosanna är så himla snäll så jag blev jätteglad att jag träffade henne! :)

Nu på kvällen är jag ännu mera täppt i min näsa! Kan inte känna nån smak alls. Synd med tanke på att man alltid unnar sig goda saker nu på helger. Jaja.
Har precis kollat idol och Molly ska bara helt enkelt bli idol 2011 och så är det bara!
Hej då.


Kommentarer
Postat av: Maria

Molly och Robin är mina favoriter :) Men det är bara för att inte du är med, annars hade det såklart varit du soom skulle ha vunnit!!

2011-10-01 @ 14:17:47
Postat av: Amanda

Sv:

Ja dom sjunger bäst av alla!

Haha nee tack vad gullig du är :P

2011-10-01 @ 15:11:28
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är ärlig.

2011-10-01 @ 17:36:50
Postat av: Amanda

Sv:

Ne vad snäll du är :p Tack iaf! :)

2011-10-02 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0