Lite nytt

Vida byxor - H&M (köpte även ett par till från H&M fast smala ben + hög midja)

Donut - Glitter (Den från StylebyTyra funkade inte för mig)

Handkräm

Nipple covers - Kappahl. Blev lite rädd först eftersom dom är så stora men dom fäster svinbra och funkar skitbra för alla som inte känner stort behov av bh.

 

Jag har shoppingförbud för jag har handlat för alldelles för mycket denna månad. Blev helt chockad när jag fick se hur mycket det var.

Jaja! Nu är det dags att hålla igen lite grann...


Kommentarer
Postat av: hanna

Sv: Jadu, satt och kikade runt på olika sidor och så kom den upp haha!



Kul med nya saker! Jag vill också ha en sån där donut!!

2011-09-27 @ 20:10:38
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0