Make up store

Hejsan!
Har precis kommit hem ifrån en heldag Stockholm. Jag och Hanna var redan där lite efter klockan 10 imorse så vi har gått runt en hel del idag kan man säga. Men det har vi ätit upp genom thaibuffen till lunch och godis till middag :P
Själva visningen "Show girl" var faktiskt över förväntan eftersom att det var en riktig show. Det var transexuellt, dans, sång och spänning(då man undra om det var en kille eller en tjej). Killarna gick mycket bättre på catwalken än tjejerna :P Sen sprang det runt lite halvnakna killar här & där också.
Och det bästa var framförallt Maria Montazami som var såå söt.
Imorgon kommer alla bilder!!
Nu ska jag bara fixa lite, sen sova jag ska till mitt (o)glamourösa jobb tidigt imorgon bitti. Men att tjäna lite extrapengar nu tackar man inte nej till! :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0