Min söndag

I över en vecka så har jag inte mått bra. Nu mår jag återigen illa och kan helt plöstligt bli helt avstängd.
Jaja, jag var ju och lämnade en del prover på sjukhuset i torsdags så vi får väll se om dem hör av sig i veckan. Jag får tänka på det för då blir jag mycket lugnare. 
Idag har det varit poolhäng under hela em. Det blev bl. a vattengympa och sen så simmade jag en massa längder. Skitjobbigt var det.
För en stund sen så hoppade jag studsmatta också. Bra att man tränat lite faktiskt ;) 
Imorgon ska jag träna igen. 
Resten av dagen består av lite tvättning och packning.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt fräsch tjej det där! :) Shiet! Hahah roligt du skrev om den där äpplekrämen, kan se dig framför mig... ;-) pöss

2011-09-04 @ 21:21:23
URL: http://idarehnberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv:

HAhah du anar inte hur arg jag var! Jag skrek rätt ut flera ggr och var jättenära att kasta hela kastrullen i skogen!

2011-09-05 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0