Nu är det helg för mig! :)

Heej!
Fy vilken härligt väder det är idag! :)
Är precis hemkommen från jobbet och nu sitter jag med en kopp te här på balkongen och tar vara på den sista solen som man får!
Matilda är hemma nu också!
Sen har jag även helg nu för jag är ledig imorgon men har en del ärenden att utreda på morgonen.
Sen ska jag till Linköping och luncha med Rosanna. Det ska bli så mysigt! Har ju inte träffat henne på ett par månader.
Jaa nu är jag faktiskt lite glad för stunden! :D (Mitt humör är ju lite väl mycket upp och ner för tillfället)
Tänkte att jag skulle städa rummet. Det har jag sagt i ett par veckor nu och varje gång jag sagt det så har jag iaf städat bort en grej från golvet.
Menmen, kan ju inte rå för att mitt rum är för litet. Det är ju inte mitt fel!
Snart kommer Erik. Har inte vart med honom på hela veckan så det ska bli mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Svar: Ida

:) Visst är den snygg,älskar färgglada väskor.. Vad kul att du ska träffa Rosanna, kul att ni lärde känna varandra genom idol!! :D Vad snällt av dig, måste väl låta mitt hår växa lite först men sen ska jag prova! =) Vore ju supersnällt! Jag ska planera noggrannt nu framöver så vi kan bestämma när vi ska ses och vart! <3

2011-09-29 @ 21:53:33
URL: http://idarehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0