Såg ni idol igår?

Hej!!
Jag bloggar nu om gårdagens avsnitt.
Dom tog ju som förväntat inte med mig när jag sjöng i programmet igår. Inte ens Rosanna! (en tjej jag fick bo med på slutaudition).
Haha men däremot fick man se oss i slutet då jag fick reda på att jag hade gått vidare och när jag sprang och kramade min vän Malin.
Malin var så snäll som följde med mig dit som stöd. Jag var en utav dem sista 6 som fick sjunga så både jag och Malin hade suttit i ett svettigt rum hela dagen utan mat. Jag sjöng inpå kvällen typ
Så jag var helt borta i huvudet. Och inte nog med det så var jag så nervös så jag höll på att dö. Har aldrig känt mig så nervös förut. Jag fattade ingenting. Men så kände ju nästan alla som sjöng för juryn. Det var bara att göra sitt bästa!!
Anledningen till att jag inte blgogade igår var för att jag tänkte lägga ut klippet här på bloggen men då fanns det inte med.Men nu har det kommit med.
Men hur ser jag ut egentligen? Som ett slitet troll! Men jaja.. Det var jag ju faktiskt vid det tillfället! Haha.

Alla i juryn gillade min röst. Det betydde jättemycket för mig!

Men Alexander Bard tyckte inte att jag övertygade tillräckligt så det blev nej från honom men resten sa ja.

Kul grej iaf!

Tv4 publicera mitt klipp en dag för sent och folkbladet publicerande en liten intervju med mig en dag för tidigt. Här kan ni läsa om det  -->  http://www.folkbladet.se/kultur/default.aspx?articleid=5772291

Jag och min guldbiljett. Haha

 


Kommentarer
Postat av: ELIN- fashion, inspiration, style

du sjunger jätte bra! :)

2011-09-20 @ 21:46:53
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0