Sorry.

Förlåt men det är nåt fel på bloggen! Kan inte lägga upp bilder för tillfället. MEn det kommer en massa massa bilder inom kort. Nu ska jag städa mitt rum och baka 2 kladdkakor tills imorgon. För då ska jag bjuda jobbet på fika eftersom jag inte kommer på 2 veckor då jag ska börja med en intensivkurd för mitt körkort nästa vecka!
På lördag kanske jag ska med Erik och hans familj på en lite roadtrip till Ullared. Är ju ingen ullaredstjej men det är ju alltid kul att hitta på nåt och man kan ju faktiskt hitta bra saker såsom saker till hemmet.
Men jag får se om jag kan hänga med för jag ska faktiskt träffa Ida och HAnna på kvällen! :)

Känner att jag borde hänga på mamma och Matilda ut och gå nu men jag hinner inte. Känner mig så jävla lat! :P


OM ni vill kan ni gå in på: www.amandies.devote.se
Fast där är jag lite mer ytlig.
HEjdå.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får en bra dag på Gekås. Hade gärna följt med men får åka själv i höst. Mamma fick dock en liten lista av mig ;)

2012-02-17 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0