Tack för mig!

Jag startade min blogg i "smyg" för ca 3 år sedan. Vid det tillfället visste ingen om det och jag skrev för att jag var så deppig den perioden + att min farmor var påväg att dö samma vecka. Sen börja jag märka att bloggning verkligen är min grej! Sen så småningom så hade jag ju lite läsare. Bl. a släkt, vänner och bekanta.

Allt blev som en dagbok. Skrev nästan allt om mig själv. En normal bloggare lämnar ut typ 10-20% av sitt liv. Jag lämnade ut kanske 30-40%.

Idag har jag ju fått fler och fler läsare. Och jag är så glad över detta. Men har kommit fram till att jag ska låsa min blogg här och börja om att blogga på nytt. Kanske på en annan bloggsajt. Men jag älskar min blogg här så jag kan inte ta bort den. Däremot sätter jag lösenord på den eftersom den här bloggen är så himla personlig och jag tycker inte att någon annan ska ha för mycket med mitt personliga att göra som t ex när jag är arg, ledsen deppig eller när jag skriver om min familj typ. Jag behöver ju inte berätta ALLT som händer i mitt liv. Men om jag vill uppdatera något "personligt så kommer jag att blogga om det här på bloggen och lösenordet får mina närstående. Så jag lägger inte ner bloggen helt!

Om jag ska vara ärlig så känns det lite sorgligt med tanke på att jag har varit så himla ärlig här på bloggen. Har väll typ en av dom ärligaste bloggarna i världen tror jag och det ska jag även fortsätta med i nästa!!  Men det har blivit alldelles för mycket personligt och som sagt så har inte alla med det att göra vilket jag har upptäckt. Och då vill jag inte att det ska vara så heller! Det blir så fel. Men jag vill ha läsare och ha en rolig blogg. Så det ska bli skönt att börja om på nytt!
Jag vill ge er blogg med lite mer inspiration! :)


Jag kommer inom kort att länka till min nya blogg. Sen låser jag min älskade blogg denna vecka!


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag har alltid gillat att din blogg är så personlig men det kanske är för att vi är nära vänner! Men det ska bli kul att se när du startar upp en ny blogg! Kör hårt :)

2012-02-01 @ 23:07:06
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Lisa t

Jag vill ha ditt löööösen :) <3

2012-02-02 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0