Detox dag 4

Idag känner jag mig fortfarande yr och vimsig. Längtar verkligen efter både kött och KAFFE!! Vill även unna mig nåt söt som lite glass men i övrigt så har jag inget direkt sötsug eftersom att jag äter så mycket frukt!
Kaffe är mitt största sug! Det kommer att kännas riktigt jobbigt att inte få starta dagen med kaffe till frukosten nu i helgen!
Men men. Förhoppningsvis så blir jag så pigg som man har hört av detox.
Här är vad jag precis åt till middag.
Ugnsgratinerad paprikahalva fylld med qournfärs och smulad fetaost med oregano.
Aubergine i ugn med vitlök och olivolja samt lite ugnsrostade hasselnötter.
Det godaste som jag har ätit denna vecka! :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Det där ser jättegott ut!

2012-01-12 @ 20:36:41
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja det var faktiskt gott! :D

2012-01-13 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0