Detox dag 7.

Hej!
Då har det gått en vecka på min detox. Jag har inte ätit nåt rött kött, vitt mjöl, past, ris. potatis eller socker alls!
Jag kan dock inte avgöra om jag känner mig så mycket piggare som man borde. Har varit helt stört bitchig och dum i huvudet dom senaste dygnen men det är för att PMS-monstret smökar i min kropp.
Så ett tips till er alla: Detoxa INTE om ni ska ha mens!!



Annars  så har det gått bra i helgen trots mitt sötsug. Igår gjorde jag detoxkakor som endast är gjorda av nötter och torkad frukt. Men det är äkta smör i det också. Kanske inte så bra men inte det värsta tänkbara heller. Sen så blev det i övrigt alldelles för mycket nötter igår. Unnade mig även lite fet yoghurt.
Jag har bestämt mig för att fortsätta 3 dagar till iaf.
Idag ska jag laga ihop lite rätter inför veckan. 
Nu ska jag avnjuta mitt te och en detoxkaka till.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0