Grattis babe!



Idag fyller min man 21 år!!! Grattis älskling. Har firat honom lite nu på morgonen och mer blir det ikväll + i helgen såklart!'
Nu är han i skolan men han slutar vid 11 och då ska vi åka och jobba på mitt jobb. Tills dess vet jag inte vad jag ska göra! Har ju inte med några bra skor att gå ut och gå i. Sen funderar jag på att gå och sola men då måste jag verkligen gå nu direkt! Just nu ligger jag i sängen med ett glas kaffe, mjölk och sugrör.
Jaja. Hej då så länge!

BTW, var på hockey igår och det var inte riktigt min grej. Men det var därför jag inte bloggade igår.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis Erik!

2012-01-26 @ 11:18:33
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Maria

Man går på hockey för korven Amanda ;)

2012-01-26 @ 15:17:58
Postat av: Amanda

Sv:

Haha ja men jag ville inte äta korv på en onsdag! :P

2012-01-27 @ 22:22:35
Postat av: Maria

Äsch då inte vara kräsen....den har väl chips där också :P

2012-01-28 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0