Ida & Jag.



Ida & jag är helt sjukt synkade! Vi är alltid kissnödiga samtidigt, vi råkar alltid ut för hemska saker samtidigt, vi har alltid mens samtidigt och tror ni då inte att Ida också sitter med en blekningsskena i munnen när vi pratar med varandra på FB-chatten. Helt av en slump! Och inte nog med det! Vi råkar skriva exakt samma sak till varandra och skickar det exakt samtidigt också. Hahahahah. Läskigt!
Allt detta TROTS at vi bor fleeeera mil ifrån varandra! Hjälp!


Ska för övrigt bleka tänderna flera kvällar i rad nu. Känns som man måste det. Nu ligger jag i sängen med min gamla betskena i munnen. Har inte testat den på ett antal månader så det gör ganska ont. Aj!


Kommentarer
Postat av: Ida!

Haha älskar bilden! det är så komiskt alltihop, att vi gör samma grejer jämt. Imorrn ska jag bleka flera timmar, orkade inte mer än 40 minuter ikväll! Stor kram pårej, vi ses snart hoppas jag!! <3

2012-01-24 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0