Min helg.


Hade en lång och mysig frukost framför tv:n och med en massa tidningar. Med risk för att låta som en gammal kärring, Men bland den skönaste stunden på hela helgen.

Drog in till stan med mami och syster. Vi lunchade på waynes. Blev surdegstoast, en rosa macaron och en latte. Sen hitta jag en MASSA fint på bikbok men fick bara med en grej hem därifrån.


Sen på kvällen fira jag Erik med lite av hans kompisar och Ogges tjej Hanna!

Idag är jag trött och seg fast inte bakis som tur är! Mådde inte alls bra igår under dagen så det är väll det jag känner tror jag. Har bara legat och latat mig hela dagen och ätit chips fastän jag inte ens gillar det. Sen tog jag en promenad med hunden. Nu blir det PH Norge-maraton, stylisterna och Elsas värld.
Och idag kommer även min pappa hem från Rio de Janeiro!!! Har saknat honom massor och har varit ganska orolig över att nåt skulle hända honom i den där läskiga staden.
OCH NUUU KOM PAPPA HEM PRECIS IFRÅN RIO DE JANIERO!!!!!
Ska springa ner till honom nu. Har varit orolig hela veckan att nåt skulle hända honom i den där läskiga staden!!!
Hej då så länge!


Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken mysig helg! Vad var det du köpte på BikBok? :) En fika på torsdag?

2012-01-29 @ 18:40:08
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:

En typ lång, transparent och ärmlös blus. Lägger upp den snart!! :) Ja det tycker jag att vi gör!! :D

2012-01-29 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0