Nu blir det lite ändring! :)

Jag är verkligen redo för en nystart nu! Brukar aldrig direkt känna såhär efter ett nyår men nu så känner jag verkligen att jag måste ta tag i mitt liv på allvar! Nu vill jag komma i samma form som jag var i runt mars-april och ska jag anmäla mig för en intensiv kurs till mitt körkort!

Och jag vill framförallt sätta igång med musiken nu!
Sen ska jag bara ha kul och förbättra alla situationer så mycket som möjligt.


Jag är inte bara taggad på att förbättra saker i mitt privatliv utan även här på bloggen! Jag vill inte skriva deppinlägg längre!
Jag kommer fortfarande att skriva om musik, skönhet, träning, visa dagens osv men jag ska förbättra allt genom att ta fler bilder (har ju köpt ny kamera nu) och så fokuserar jag kanske lite mer på en kategori ibland.
Hoppas verkligen att detta kommer bli bra nu! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hejjar på dig! Det man vill fixa fixar man!

2012-01-04 @ 19:37:45
Postat av: Amanda

Tack Maria! Jaa så är det faktiskt :)

2012-01-05 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0