Two years & five months.

Hej!
Har mått piss hela dagen. Jag är tyvärr en av dom som lider ordentligt av mensvärk. Har haft så jävla ont idag. Inatt kunde jag inte ens sova men jag jobbade idag trots all smärta. Det var ju bra gjort!
Sen så bloggade jag inget mer igår  för då hade jag det bra på grandbubblet med älsklingen och det var inte bara ett skönt avslut på min detox! För Erik och jag firade även att vi har varit tillsammans i 2 år och 5 månader idag! :)
Så det firade vi med allt detta som vi fått i present av Maria och Rasmus!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du inte få typ Naproxen eller dyl utskrivet av din gynekolog? Jag fick det pga mensvärk from hell.

2012-01-20 @ 21:58:20
Postat av: hanna

Grattis och vad mysigt!

2012-01-20 @ 22:09:58
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv:

Tack Hanna!



Maria: Nej jag undviker att äta hormontabletter så mycket som möjligt eftersom jag blir helt knäpp av sånt. Kan inte ens äta p-piller. :/ Men är ju inte van med att ha mens varje månad eftersom jag inte fick det på 1 år så jag har ju då intre heller haft mensvärk men blir det såhär varje månad nu så kommer jag nog gå och be om några tabletter trots allt!

2012-01-20 @ 23:11:39
Postat av: Maria

Är naproxen hormontabletter?

2012-01-21 @ 14:20:43
Postat av: Amanda

Sv:

Ja det ska ju vara smärtlindrande och sånt påverkar ju hormonerna.

2012-01-21 @ 16:05:01
Postat av: Maria

Aha, vad typiskt då.

2012-01-21 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0